cry wanking in the darkness

det är nu 4 ½ timme sen jag skulle börja städa............. blö, det finns nog inte mycket tråkigare. och eftersom jag inte fick gå ut innan jag hade städat så är det inte så förvånande att jag sitter här. heh :(( kanske hon har rätt, tillomed jag är riktigt äcklad av mitt rum nu. 
på tisdag ska jag på gratis bio med tim ,han vann biljetter på bildizzboken, göttt,för hur jävla bra bio än är , är gratis bio tusen ggr bättre, spelar ingen roll att det är en alien film.... gratis är gott.
även om mina tankar och känslor fick överspel och fnatta ur i helgen,och trots att jag har hävt ut mig saker som jag inte alls trodde jag nånsin skulle säga så har min helg varit riktigt bra. som dom övriga helgerna med tim.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0