Blå Himlen Blues

Är i ett perfekt tillstånd just nu.sitter och lyssnar på imperiet,ebba grön, thåström and you name it. det är miljoner år sedan jag lyssnade på skiten, och jag får den där behagliga sentimentala känslan man bara får när lyssnar på musik som någon gång väckt känslor. och det väcker miljoner tankar. både jävligt dystra och härliga. men det gör ingenting för jag är i det där perfekta tillståndet där alla tankar är perfekta.
nöjd över framtiden som finns framför mig och nöjd över helgen som ligger bakom mig.
fredagen hade jag skrattfest i mig själv, och var på as bra humör. tim, olle,carl, elin och jag var hemma hos elin och keka tacos och fira elins nya vibrator.grattis. lördagen kikade vi på the wicked combination, som alltid lyckas få igång mina ben. och mannen på klaviatur kan inte vara en bättre synthare. bara man tittar på honom så ler man som ett fån. han sitter inte still för fem sekunder, och inte han heller kan sluta le, gött med människor som gillar det dom gör. finns för få av dom människorna! idag har jag och olle haft årligt julklappsbyte. inte två månader försent för en gångs skull. och jag fick en sprillans beaker tröja.awesome.




han ser precis ut som ett kort jag har på tim.söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0