jul..

jul... tröttnat rätt hårt på all julmusik nu,
snarare sakt efter första sekunden jag hörde den, men eftersom den är typ det enda som bringar lite julstämning i mig så får den stanna.

att vakna hemma hos min pappa i lägenheten som är fan julen själv är det mysigaste av allt på julen. våran sjukt stora gran, och alla ljus och färger.mmmm.  en annan femma är att komma hem till mamma där det blir kaos och känslosamt på en gång, där fick jag bege mig till skogen en kilometer bort två dagar innan jul och högga ner en gran till våran lägenhet för att mamma tycker att en halvmeters plastgran är minst lika bra som en stor riktig. lite kriminell i 13 minus grader behövs om det ska bli någon julstämning. kvällen avslutades under ett varmt täcke hemma hos timpan. och min jul...dög, inte den bästa i mina dagar, men allt får man inte av en familj som använder dramatik som bränsle.

thea och bästa pappa på kvällen innan .

 

haha, thea,julaftonmorgon ,nyduschad och leker med

nya glittergeggan.

japp, posen

suddigt men mysigt.

bror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0