merry ragnarök christmas

julklappar....  dom bara skiter sig hela tiden. jag är alldeles för egoistisk och väljer att köpa saker till mig själv istället för att köpa julklappar och går hel hjärtat in för mottot "det löser sig" men icke! en vecka innan jul sitter jag där och äger endast 150 kr som ska spenderas på julklappar till ca 10 pers. förra året resulterade det i att jag gav handdukar i julklapp till ungefär 9 personer i min släkt, som jag desutom köpt på IKEA för ca 4 kr styck.
blöhh planering...
dock! sitter jag på ett par riktigt smaskiga ideér. som antagligen kommer skita sig dom med..... men det är min egna tanke som räknas! och som sakt det löser sig.



:)catch you on the flip-side


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0