och domen lyder....

mamma hade lagat fisk när jag kom hem, vilket betydde att jag lagade min egna mat... tsai,spaghetti, grönsaker och tsatsiki.mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.

nu till sak.
hela förra veckan tjaffsade jag med min mamma om att jag inte ville ta vaccinet till den alldeles för omtalade svininfluensan. spelar roll när den ändå är sjukt överskattad och är lika farlig som en vanlig vinter-influensa, "nej, den är farligare för man kan få lunginflammation, för influensan kan sätta sig i lungorna, så det så!!"
ja precis som en vanlig vinter-influensa, och hur många gånger har du fått det? 
och så innehåller vaccinet en massa äckel saker. mamma trodde inte på mig,  så jag kollade upp för att veta vad exakt det innehöll.

resultat:

* aluminum hydroxide
* aluminum phosphate
* ammonium sulfate
* amphotericin B
* animal tissues: pig blood, horse blood, rabbit brain,
* dog kidney, monkey kidney,
* chick embryo, chicken egg, duck egg
* calf (bovine) serum
* betapropiolactone
* fetal bovine serum
* formaldehyde
* formalin
* gelatin
* glycerol
* human diploid cells (originating from human aborted fetal tissue)
* hydrolized gelatin
* mercury thimerosol (thimerosal, Merthiolate(r))
* monosodium glutamate (MSG)
* neomycin
* neomycin sulfate
* phenol red indicator
* phenoxyethanol (antifreeze)
* potassium diphosphate
* potassium monophosphate
* polymyxin B
* polysorbate 20
* polysorbate 80
* porcine (pig) pancreatic hydrolysate of casein
* residual MRC5 proteins
* sorbitol
* tri(n)butylphosphate,
* VERO cells, a continuous line of monkey kidney cells, and
* washed sheep red blood



och ni lyckliga som redan vart och vaccinerat er för att förhindra en för tidig död, har nu fått bl.a hund njure, ap njure, kyckling foster, gris fett, gris blod, häst blod, kanin hjärna och andra trevliga saker, in sprutat i din kropp.




puss

Kommentarer
Postat av: ehlin

.....mysigt. tur att jag inte har tagit den:D

2009-12-08 @ 20:04:20
Postat av: Louis

fyfan... hoppas alla blir zombies! =D

2009-12-09 @ 21:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0