another brick in the wall


i lördags var första gången nånsin (skulle jag tro) som jag vakna upp och inte var bakfull. gött tänkte jag,tills mamma ringde och släppte lite bomber. min morfar låg på sjukhus och höll på att dö! jag bröt ihop. hundra minnen bröt ut i mitt huvud och jag var säker på att han skulle dö. men hah det gjorde han inte, en jävla oxe är vad han är.
vi firade med pizza och på kvällen kom tim.
söndagen var så bra som den kunde bli för att vara en söndag, mamma och pappa lindsköld bjöd på middag, vegetarisk spett  med halloumi och tzatsiki och fiiifan, lätt värt dyra pengar.

och nu. sitter och lyssnar på skitig jävla musik och funderar på titeln, uttrycket,låtnamnet, another brick in the wall. 
är det vad alla är?
det är nog vad alla är.
don´t be another brick in the wall.

jag är ju för fan knäpp,




tänkte lägga upp en grotesk jävla bild men det fick bli leonardo istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0