insikt

jag frågar mig om och om igen vad det är för fel på mig.
och efter 100 olika svar har jag kommit fram till, inte ett jävla skit.
det är lika mycket jag som alla andra runt omkring mig. Alla frågar sig nog vid en punkt eller annan vad som fan är fel på dom. och ja jag tror alla tänker dessa tankar, även de självgoda "det är inget fel på mig,jag tänker aldrig,jag spelar bara tv-spel" killarna, som påstår sig aldrig ha haft problem med någonting, må dåligt vad är det?, killarna.även dom. det är inte bara tjejer som är emotionella, även om de nämnda vill tro det.
och om nu varenda jävel tänker dessa tankar, hur kan då svaret vara att alla är fel. Nej, det är inget fel på allihoppa, det är våra samhälls-förstörda och självkritiska hjärnor som är felet.

och det lustiga med detta är att jag tror de flesta vet det om det här, det är bara det att  det inte en jävel som blir påverkad. och ärligt, inte jag heller. Även fast jag har fått en insikt som känns för stunden ska förändra mitt liv, så kommer jag imorgon tänka samma kritiska tankar, som ja de flesta gör varenda dag, och tänka att skiten jag kom på igår, den är lika meningslös som tankarna man tänker varenda dag. För vad händer , ingenting! ingenting förändras.


carpe mother fucking diem


sug mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0