www.burrocks.com

jag har pluggat i sex dagar i rad nu, precis som en hästtjej. en nörd! jag är en nörd. jag har aldrig nånsin pluggat så här mycket, och aldrig brytt mig förut heller. och inte fan vet jag om jag gör det nu heller, jag bara gör det. för att det måste göras. duktig är jag iallafall, som satan.
känns dock rätt surt att det är det ENDA jag gör. har  ingen tid att träffa min pojkvän och inte mina vänner heller för den delen. jaja, det lönar sig kanske i framtiden. what comes around goes around.

aja idag är jag iallafall sur, med oskar, för oskars skull. han kom nämligen tvåa i en företagstävling han var med i.och förlora med 1 poäng,1 POÄNG.så var det en jävla tant jävel  med sääämsta jävla idéen som vann, starta ett jävla forum för att andra klago tanter ska kunna klaga så andra människor med inget bättre för sig ska kunna hjälpa de med dessa jävla klagomål. Inte för att hennes idé nånsin kommer hända, och inte heller gå igenom.
hur som helst sitter oskar på en idé som är unik och BRA, som han desutom har genomfört och gjort ett företag av!
www.burrocks.com





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0