god dag

tycker synd om er som faktiskt kikar in på den här skiten ibland, jag suger på det där med uppdateringar.
idag har hur som varit en händelserik morgon.
jag vakna hos tim , klockan TIO, första dagen på lovet, vilket firande. Tim ställde klockan ;(
vi har hunnit haft krig och hunnit lekt med dogsen. eller tim, för hundarna blir galna när man leker med dom , och jag blir hfdlahkfsdksdrädd. jag har hunnit åkt hem och jag har glömde bort hur man gjorde kaffe, tack vare alarmet klockan 10 tror jag. jag har spillde ut lite av det färdiga kaffet på foten och vart skållad (eh stavning) och brände sönder tungan. jag glömde fodralet till  min ipod i mina byxor,*tyckte det kändes lite knöligt vid låret*.
(jo jag lekte lite med ipoden när jag gjorde nr 2, alltså bajsade, och la fodralet i byxorna, sen glömde jag bort det när jag var färdig)
och strax ska jag åka och träna.

idag har jag och olle känt varandra i 3 år. funderar på att rita en teckning åt honom.



gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0