tisdag

gissa vad? jag vaknade klockan TIO idag, igen. och av mig själv den här gången???! om jag inte var jag skulle jag tro att jag var en en tant på 80 bast eller något!
eh..ah juste. jag börjar bli en tant som wimp säger. (han säger vuxen, men enligt säkra källor är det samma sak)

träningen igår gick inte så underbart, hade lika mycket energi som en fiskpinne. jag kom på när jag kom dit att jag inte ätit på länge. så jag började må illa och annat mysigt.
tror ingen såg min spermafläck, det var en kille som tittade på mig lite misstänksamt, men jag anar att han spanade inte mina sexiga svettfläckar och inte den mysteriska sperma fläcken.

idag har jag dagen fullspäckad , som resten av veckan. känns najjjs.


så här skulle jag troligtvis se ut som man.fett med brudar skulle jag få iallafall.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0