every day is your last

det har varit en sån sjukt bra dag,med världens finaste väder. och jag tror fan ingetINGET kan förstöra den här dagen. jag har den mest härligaste bubbligaste skönaste känslan i magen man kan ha. och som grädden på moset är jag upp över öronen helt jävla galet kär.
varenda ton är den ljuvligaste musik jag har hört, en sån där dag All musik är perfekt för humöret, inget är för hårt, inget är för ledsamt inget är för påminnade. men lika lätt det är som att lyssna på det, lika lurad är man dagen efter. haha. nej jag överdriver inte.en sån bra dag är det! och inte nog med det, jag har yttrat ord jag aldrig trodde jag skulle våga säga,och jag är så JÄVLA nöjd över mig själv.
jag vill bara...bara..... alltALLT. jag vill allt.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0