simply as...

herregud jag vet inte vad som har tagit åt mig, jag har tappat all min sociala vilja (och kompetens för den delen) helt och hållet ,iallafall i större grupper tänker " när fan får jag gå hem igentligen"  heela tiden,har ingen lust, har inget att säga ens. tar tillomed emot att tala med de jag hade hyffsat lätt att snacka med förut, som ioförsig var alla, innan jag tappade det.förutom dom som står mig sjukt nära. och  inte fan kan jag dricka alkohol heller, dricker lagom och tycker det är ganska trist, just för att jag inte har nått att säga till någon, dricker för mycket.. och ah. kommer inte ihåg någe av kvällen sen.

dränker mig lite i bon iver, och ska strax åka till tim och muntra upp mig själv.




Kommentarer
Postat av: lelelelleea

Är ju sjukt trögt att vara med folk man inte har lust med

vafan

jag brukar gå hem om det är trist, lika bra att göra det. så kan man ses igen när man vill

2009-09-08 @ 22:45:18
URL: http://smet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0