remember to aim

sitter och har precis mulat i mig pommes med lillebror och ska snart springa iväg på klassfest. inte överdrivet taggad, men efter det kanske de inte tror att jag är en dryg jävel som håller käften hela tiden. ajajaja

idag är det lov... och det är nog första gången jag inte jublar av frihet för ett.... tanken på att jag fortfarande har mycket saker att göra i skolan som skulle vara färdigt idag och att jag får trippel upp veckan efter lovet är inte såå satans kuuuuul.
bajs
kiss
nu ska jag till adolfsberg och dricka vin med mina efterblivna klasskamrater och förhoppningsvis fylle ringa timmm hela kvällööön.

funderar på att skriva lite om deadfest nästa inlägg.... om jag någongång får fisten ur röven.

hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0