det är kul

... hur saker och ting kan förändras. Jag har,ändå sen "blogg-trenden" startade, varit en motståndare mot hela blogg grejen. Har inte fattat vad hela grejen med allt va. Varför skulle man vilja läsa om andras liv? desutom sög alla bloggare jag hade läst på att skriva. Trots det skaffade jag en egen blogg, mestadels bara för att få skriva av mig, men alla andras bloggar var fortfarande minst lika dåliga som innan.

Tills för någon minut sen, då jag kom på mig själv med att faktiskt verkligen gilla bloggar. Jag ägnar den största delen av mitt dator sittande med att läsa andras bloggar. Det är så jävla underhållande! Och mer än ofta
inombords-klagar jag på andra som inte har en blogg, för jag vill fan läsa om deras liv med. Även om det bara är lite och mestadels skit. SPELAR INGEN ROLL.
Dock så skriver jag fortfarande i min blogg mest för min egen skull. Jag har inte speciellt många läsare, men det gör inget. DET SPELAR INGEN ROLL att jag bara skriver lite och mestadels skit, gillar min blogg ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0