morgon i soffan

(sitter och lyssnar på atmosphere- sunshine, dom har ett ljud där i som påminner som fan om ljudet i supermario,när man tar guldpengar, du vet? jag kunde inte förstå vad det var som lät hela tiden, "vafan, är det albutt som spelar eller.... han sover ju?.... men vafan, ljudet är för nära för att vara han. eller är det hans mobil?eller min mobil?...." och huvudet gick i ugglevarv,och jag kunde verkligen inte fatta vad det var som lät. tills dom sista sekunderna då jag förstog att det var låten.)

jag inviger min morgon med ett par mackor och kaffe. Hela tjugo i två blev min morgon invigen,ja nu har jag ju ingen pojkvän här som väcker mig runt 10 på morgonen varje dag. jag visste inte ens att jag kunde sova så länge nu för tiden.
Snart ska jag möta upp lea, så fort jag drar soffan ur röven. frågan är bara, vad gör man utan pengar? jag äger officiellt fortfarande bara 15 kr på kontot.

fan mitt kaffe smakar skit idag, undrar om det var sump kvar i? för inte smakar det okej. tror på ideologin att om man inte diskar kaffe kokaren allt för ofta sitter den goda smaken kvar, och den goda smaken byggs bara på mer och mer ju mer man kokar nytt kaffe. Ungefär som en stekpanna som inte får diskas med diskmedel för då försvinner det naturliga fettet ur den. 
kan vara av lathet, har inte riktigt listat ut svaret än.





bekräftat! drack upp kaffet och kom till botten, vad hittar jag inte där? jo, ett sump täcke som ligger där mjukt och täcker hela botten.
esch måste haft otur idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0