life is a bitch

mama maMr. Thomas is in love with the world today
mama maMr. Thomas swinging around in treetops
He´s on his way to your house

det är precis vad jag behöver just nu, lite mr. thomas och skön jävla fiol.
hur kommer det sig att det finns så sjukt mycket idioter där ute,och att helg efter helg blir Kaeos? Och att Jag fan börjat flippa på varenda jävel också.....? Är bara så jävla trött på folk som yttrar sig om saker dom 1,inte vet ett skit om, 2.inte rannsakat sig själva, och säger därför emot sig själva. Säger alltså en sak, men när det kommer till verkligheten skulle göra precis tvärt om, 3. folk som är pryda. alltså så jävla känsliga när det kommer till ALLT. Det där är dåligt, det där är ohederligt! 4, folk som är EGOISTISKA, och tro mig,du kan vara egoistisk på mer sätt än att bara prata om dig själv.  heheh svordomar..men så får det vara.


sjukt hur street-smart jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0