resultat

Jag har så länge jag kan minnas hatat söndagar och det har nästat alltid resulterat i att jag inte kan sova.... måndagar får lida.  Vaknade av små söta pussar och bamse kramar av tim, men det hjälpte inte så här sitter jag utslagen och till gränsen att doppa huvudet i tangentbordet. zzzzzzzzzz.

Har haft en så jäkla fin helg! fredag fixade sötemaja ost,ost,ost,ost,kex,kex,kex,kex,jordgubbar,vindruvor,cider, och marianne kulor och jag har säkert glömt något men mm mm mmmmm. sen blev det utgång till Strömpis och hah va vi hade moves.love it.  lördag var en sån dag när man inte gör något särskilt men ändå lyckas dagen bli perfekt, jag ägnade nog nästan hela min dag åt att skratta åt tim. det finns nog ingen roligare. hahahah bara jag tänker på hur jävla knäpp och dum i huvudet han är får mig att skratta! verkligen, helt väck är han.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0